Consumatorul are dreptul să notifice comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 30 de zile de la denunţarea contractului.
Contravaloarea comenzii se va înapoia cumpărătorului în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată, cât şi condiţiile de returnare, nu includ cheltuielile de transport. Costul de transport al curierului în cazul returului produsului/produselor va fi suportat în totalitate de client.
4 pași simpli pentru returnarea produsului:
1. Contactează-ne prin e-mail la: contact@teleshopescu.ro sau la TEL: 0757 060 488 și furnizează-ne următoarele informații:
Nume și prenume
Număr comandă
Contul bancar IBAN
Suma comenzii
2. Ambalează produsul corespunzător, astfel încât să ajungă în siguranță la noi.
3. Include în colet toate accesoriile originale cu care a fost livrat produsul.
4. Trimite coletul printr-o firmă de curierat aleasă de tine la adresa:
Destinatar: CT Park Cargo Terminal Helpship (RETUR E-NOMADS SRL)
Adresă: Str. Anghel I. Saligny Street 40, Oradea, 410085, Bihor, Romania
Tel: 0757 060 488
5. Rambursarea sumei achitate se va efectua în termen de 14 zile de la primirea produsului și verificarea stării acestuia. Suma va fi returnată exclusiv prin transfer bancar în contul furnizat de tine.
În cazul în care întâmpini probleme cu un produs achiziționat de la noi, te rugăm să ne contactezi la 0757 060 488 sau prin e-mail contact@teleshopescu.com.
Dacă ai întrebări suplimentare despre procesul de retur, ne poți contacta prin e-mail sau telefon la datele menționate mai sus.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.